BENVINDOS AO MEU BLOG

Espero que gostem do meu blog, minha intenção é expor os meus pensamentos e sentimentos a todos aqueles que
tiverem vontade de ver e compartilhar um pouquinho de mim...

Fiquem a vontade para postar qualquer comentário..é bom saber a opinião de vocês.

sábado, 17 de março de 2012

ROAD TO HAPPINESS


The rainbow is gone and with it the treasure that we pursuit at its end.
The first sunray brings a new season and it’s time to look for our freedom.
Freedom to build new paths and face life as it is, without heroes or phantoms of the night.
Back from the fantasy land what´s left now is the certainty that everything is going to be all right, just myself and I searching for the incredibly road to happiness...

Road to Happiness by Louise Bova


 

Nenhum comentário:

Postar um comentário