BENVINDOS AO MEU BLOG

Espero que gostem do meu blog, minha intenção é expor os meus pensamentos e sentimentos a todos aqueles que
tiverem vontade de ver e compartilhar um pouquinho de mim...

Fiquem a vontade para postar qualquer comentário..é bom saber a opinião de vocês.

segunda-feira, 9 de maio de 2011

THE TIME IS COMING


Time is coming to an end
Ryan Demaree

The time is coming,
time to fight the phantoms of the night,
to be as strong as a man and handle things with kid gloves.
Time is coming to choose a path to follow,
to dig and bury the old fears and start a new life.
I know consequences will come,
it will destroy the castles that were weakened by the passage of time.
Another ones will be built, stronger than iron and most perfect than your smile.
Meanwhile I just need to protect myself, not to create false feelings and sentiments that could be so insecure.
Once again time is coming to be the judge and the jury and the defendant will have a great deal of work to prove his innocence.

Only time will tell...


I hope you will watch everything by my side.

Um comentário:

  1. Excelente!! É teu mesmo?me surpreendo com alguns de seus poemas, fantastico!! Tá na hora de pensar em um livro! .Congratulation!!
    Raul

    ResponderExcluir