BENVINDOS AO MEU BLOG

Espero que gostem do meu blog, minha intenção é expor os meus pensamentos e sentimentos a todos aqueles que
tiverem vontade de ver e compartilhar um pouquinho de mim...

Fiquem a vontade para postar qualquer comentário..é bom saber a opinião de vocês.

sexta-feira, 31 de dezembro de 2010

FOOD FOR THOUGHT

The Time is now and it is right for me...


This is a beautiful song from my favorite band YES


TIME AND WORD

In the morning when you rise,
Do you open up your eyes, see what I see?
Do you see the same things ev’ry day?
Do you think of a way to start the day
Getting things in proportion?
Spread the news and help the world go ’round.
Have you heard of a time that will help us get it together again?
Have you heard of the word that will stop us going wrong?
Well, the time is near and the word you’ll hear
When you get things in perspective.
Spread the news and help the word go round.


There’s a time and the time is now and it’s right for me,
It’s right for me, and the time is now.
There’s a word and the word is love and it’s right for me,
It’s right for me, and the word is love.



Have you heard of a time that will help get it together again?
Have you heard of the word that will stop us going wrong?
Well, the time is near and the word you’ll hear
When you get things in perspective.
Spread the news and help the word go round.


There’s a time and the time is now and it’s right for me,
It’s right for me, and the time is now.
There’s a word and the word is love and it’s right for me,
It’s right for me, and the word is love.
There’s a time and the time is now and it’s right for me,
It’s right for me, and the time is now.
There’s a word and the word is love and it’s right for me,
It’s right for me, and the word is love.


Happy New Year




Um comentário:

  1. Toda vez que eu ouvir Yes...será em vc que irá meu pensamento...e por coincidencia...acabei de ouvir essa...

    Soon oh soon the light
    Pass within and soothe the endless night
    And wait here for you
    Our reason to be here

    Soon oh soon the time
    All we move to gain will reach and calm
    Our heart is open
    Our reason to be here

    Long ago, set into rhyme

    Soon oh soon the light
    Ours to shape for all time, ours the right
    The sun will lead us
    Our reason to be here
    The sun will lead us
    Our reason to be here

    Um bjo
    Brbr

    ResponderExcluir